• logo
  • osnovna stranica
  • Osnovni sud u Vlasenici

    Idi na sadržaj
    BosanskiHrvatskiSrpskiСрпскиEnglish

    Ugovor o nabavci opreme

    04.11.2021.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    REPUBLIKA SRPSKA

    OSNOVNI SUD U VLASENICI

    Svetosavska 19 (u daljem tekstu kupac)

    Koga zastupa predsjednik suda Slobodanka Močević

    JIB: 4400272890008

     

    Copitrade doo Bijeljina

    Bijeljina (u daljem tekstu prodavac)

    IB: 4400430120002

    Koga zatupa direktor Marko Jović

     

    Broj: 092-0-SU-21-000-529

    Dana: 01.11.2021. godine

     

    PREDMET UGOVORA: Nabavka skenera, štampača i kopir aparata

     

    UGOVOR

    o uslovima poslovanja

     

    Član 1.

     

    Ugovorni organ je na osnovu ponuda i istraživanjem tržišta, koje su dostavili

    Plan Plus Zenica

    Copitrade doo Bijeljina

    Alf-om I. Sarajevo

     

    utvrdila da je najpovoljniji ponuđač, a i na osnovu dosadašnje saradnje, iskustvu, kvalitetu utvrdila da je najpovoljniji ponuđač po dosadašnjim iskustvima, kvalitetu i cijeni izabrala Copitrade doo Bijeljina.

    Prodavac i kupac su se saglasili da se usluge nabavka skenera, štampača i kopir aparata izvrši po specifikaciji i cijeni kako je navedeno u ponudi koja je dostavljena putem mejla od 18.10.2021. godine i to:

     

    -          Skener CANON DR-M140-----------1 kom. po cijeni od 1.425,60 bez PDV-a, sa PDV-om po cijeni od 1.667,95 KM,

     

    -          Kopir aparat CANON MFP ImageRunner 2425I---------1 kom. po cijeni od 2.112,00 KM bez PDV-a, sa PDV-om po cijeni od 2.471,04 KM,

     

    -          Printer HP LASEJET PRO M404d-----------1 kom. po cijeni od 403,00 KM bez PDV-a, sa PDV-om po cijeni od 471,51 KM.

     

                Što ukupno čini: 4.610,50 KM sa PDV-om.

     

    Član 2.

     

    Prodavac se ovim ugovorom obavezuje da će isporuku robe izvršiti najdalje u roku od 8 dana od dana dostavljanja ovog ugovora.

     

    Član 3.

     

    Prodavac se obavezuje da naručene usluge i robu (Skener, kopir aparat i štampač) isporuči kupcu u naručenoj količini i propisanog kvaliteta u skladu sa proizvođačkom deklaracijom i garancijom od 12 mjeseci od dana preuzimanja.

     

    Član 4.

     

    Kupac se obavezuje da će platiti prodavcu izvršenu uslugu i isporučenu robu u roku od 30 dana od datuma fakture.

    Način plaćanja je trezorski.

     

    Član 5.

     

    Cijena robe iz člana 1. ovog Ugovora utvrđene u ponudi prodavca ne mogu se promijeniti.

     

    Član 6.

     

    Prodavac se obavezuje priznati reklamaciju na uslugu kao i na kvantitet robe, kvalitet robe koja će biti propraćena odgovarajućom dokumentacijom-zapisnikom kako bi se zadovoljili uslovi reklamacije.

    Reklamacija je moguća na:

    ·         količinu i vrstu izdate robe i to u momentu preuzimanja robe,

    ·         fakturu u roku od 15 dana od prijema fakture.

     

    Član 7.

     

    Ovaj ugovor važi do isteka garantnog roka (garancija) za isporučenu robu, a primjenjuje se počev od dana zaključivanja i potpisivanja ovog ugovora.

     

     

    Član 8.

     

    Sve što nije uređeno ovim ugovorom, ugovorne strane će se dogovoriti po potrebi, a u slučaju spora prihvataju nadležnost Okružnog privrednog suda u Istočnom Sarajevu.

     

    Član 9.

     

    Ovaj Ugovor je sačinjen u 4 (četiri) istovjetna primjerka od kojih svaka ugovorna strana zadržava po 2 (dva) primjerka.

     

     

    Prodavac:                                                                                                                   

     

    COPITRADE DOO BIJELJINA                                          

     

     

    _____________________________                              

                   Marko Jović                                                                           

    Kupac:

     

    OSNOVNI SUD U VLASENICI

     

     

    ____________________________


      Slobodanka Močević

    Prikazana vijest je na:
    110 PREGLEDA
    Kopirano
    Povratak na vrh

    Ugovor o nabavci opreme

    04.11.2021.

    BOSNA I HERCEGOVINA

    REPUBLIKA SRPSKA

    OSNOVNI SUD U VLASENICI

    Svetosavska 19 (u daljem tekstu kupac)

    Koga zastupa predsjednik suda Slobodanka Močević

    JIB: 4400272890008

     

    Copitrade doo Bijeljina

    Bijeljina (u daljem tekstu prodavac)

    IB: 4400430120002

    Koga zatupa direktor Marko Jović

     

    Broj: 092-0-SU-21-000-529

    Dana: 01.11.2021. godine

     

    PREDMET UGOVORA: Nabavka skenera, štampača i kopir aparata

     

    UGOVOR

    o uslovima poslovanja

     

    Član 1.

     

    Ugovorni organ je na osnovu ponuda i istraživanjem tržišta, koje su dostavili

    Plan Plus Zenica

    Copitrade doo Bijeljina

    Alf-om I. Sarajevo

     

    utvrdila da je najpovoljniji ponuđač, a i na osnovu dosadašnje saradnje, iskustvu, kvalitetu utvrdila da je najpovoljniji ponuđač po dosadašnjim iskustvima, kvalitetu i cijeni izabrala Copitrade doo Bijeljina.

    Prodavac i kupac su se saglasili da se usluge nabavka skenera, štampača i kopir aparata izvrši po specifikaciji i cijeni kako je navedeno u ponudi koja je dostavljena putem mejla od 18.10.2021. godine i to:

     

    -          Skener CANON DR-M140-----------1 kom. po cijeni od 1.425,60 bez PDV-a, sa PDV-om po cijeni od 1.667,95 KM,

     

    -          Kopir aparat CANON MFP ImageRunner 2425I---------1 kom. po cijeni od 2.112,00 KM bez PDV-a, sa PDV-om po cijeni od 2.471,04 KM,

     

    -          Printer HP LASEJET PRO M404d-----------1 kom. po cijeni od 403,00 KM bez PDV-a, sa PDV-om po cijeni od 471,51 KM.

     

                Što ukupno čini: 4.610,50 KM sa PDV-om.

     

    Član 2.

     

    Prodavac se ovim ugovorom obavezuje da će isporuku robe izvršiti najdalje u roku od 8 dana od dana dostavljanja ovog ugovora.

     

    Član 3.

     

    Prodavac se obavezuje da naručene usluge i robu (Skener, kopir aparat i štampač) isporuči kupcu u naručenoj količini i propisanog kvaliteta u skladu sa proizvođačkom deklaracijom i garancijom od 12 mjeseci od dana preuzimanja.

     

    Član 4.

     

    Kupac se obavezuje da će platiti prodavcu izvršenu uslugu i isporučenu robu u roku od 30 dana od datuma fakture.

    Način plaćanja je trezorski.

     

    Član 5.

     

    Cijena robe iz člana 1. ovog Ugovora utvrđene u ponudi prodavca ne mogu se promijeniti.

     

    Član 6.

     

    Prodavac se obavezuje priznati reklamaciju na uslugu kao i na kvantitet robe, kvalitet robe koja će biti propraćena odgovarajućom dokumentacijom-zapisnikom kako bi se zadovoljili uslovi reklamacije.

    Reklamacija je moguća na:

    ·         količinu i vrstu izdate robe i to u momentu preuzimanja robe,

    ·         fakturu u roku od 15 dana od prijema fakture.

     

    Član 7.

     

    Ovaj ugovor važi do isteka garantnog roka (garancija) za isporučenu robu, a primjenjuje se počev od dana zaključivanja i potpisivanja ovog ugovora.

     

     

    Član 8.

     

    Sve što nije uređeno ovim ugovorom, ugovorne strane će se dogovoriti po potrebi, a u slučaju spora prihvataju nadležnost Okružnog privrednog suda u Istočnom Sarajevu.

     

    Član 9.

     

    Ovaj Ugovor je sačinjen u 4 (četiri) istovjetna primjerka od kojih svaka ugovorna strana zadržava po 2 (dva) primjerka.

     

     

    Prodavac:                                                                                                                   

     

    COPITRADE DOO BIJELJINA                                          

     

     

    _____________________________                              

                   Marko Jović                                                                           

    Kupac:

     

    OSNOVNI SUD U VLASENICI

     

     

    ____________________________


      Slobodanka Močević